Garantie en retourzendingen

Garantie 

Het Rietje is van alle producten die we verkopen officiële dealer. Alle producten hebben dan ook de volledige Nederlandse garantie

Het Rietje staat ervoor in dat de geleverde artikelen deugdelijk zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Uitzondering hierop vormen eventuele kleurverschillen. Gebreken zijn ontstaan als het gevolg van normale slijtage of die zijn te wijten aan aanmerkelijke schuld van de klant vallen niet onder garantie.

Een artikel voor garantie kan alleen retour gestuurd worden met goedkeuring van Het Rietje. Zendingen waarvan Het Rietje niet op de hoogte is gesteld worden niet geaccepteerd. 

Indien een artikel i.v.m garantie retour gestuurd moet worden, dient u zelf voor de verzendkosten te zorgen.

Indien blijkt dat de garantie terecht is, vergoed Het Rietje de door u gemaakte verzendkosten de eerste twee maanden.

De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn. 

Niet gefrankeerde zendingen nemen wij niet aan! Het pakketje komt dan weer bij je terug

WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN

 

ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Het Rietje reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. 

 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Het Rietje zal de gehele aankoopsom, inclusief de eventuele berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourzendingen dienen schriftelijk aan Het Rietje kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan het Rietje heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

 

Niet gefrankeerde zendingen nemen wij niet aan! Het pakketje komt dan weer bij u terug
 
Retouradres:
Het Rietje
Laagsteen 6
4815PH Breda